Новини Звернення громадян Децентралізація влади Оголошення Електронне урядування

Інформація для громадян, які переселяються з Донецької, Луганської областей, АР Крим та м.Севастополя

 

Безкоштовна юридична допомога внутрішньо переміщеним особам

В Україні стартував проект Адвокація та правова допомога внутрішньо переміщеним особам, який реалізується Датською радою у справах біженців спільно з Всеукраїнською благодійною фундацією "Право на захист" за підтримки Управління Верховного комісару ООН у справах біженців.

Громадська організація «ДЕСЯТЕ КВІТНЯ» є учасницею Мережі громадських організацій, які в рамках цього проекту безпосередньо надають правову допомогу внутрішньо переміщеним особам  на території міста Миколаїв і Миколаївської області.

Юристи Громадської організації «ДЕСЯТЕ КВІТНЯ» надають внутрішньо переміщеним особам первинну та вторинну правову допомогу, а саме: усні та письмові юридичні консультації з різних галузей права, роз’яснення, допомогу в складанні процесуальних та цивільно-правових документів, здійснюють представництво інтересів в суді.

В рамках даного проекту переселенці, які прибули до нашого регіону з Луганської, Донецької областей, тимчасово окупованої території АР Крим, мають можливість отримувати інформацію з важливих для них питань, включаючи інформацію про послуги, що надаються державними органами та недержавними агенціями. Крім того надається адміністративна підтримка щодо реєстрації внутрішньо переміщених осіб, підтримка у реєстрації бізнесу, заповненні орендних та інших документів. 

Одним з найважливіших компонентів є допомога в отриманні або поновленні документів, таких як свідоцтва про народження, про реєстрацію шлюбу, про розірвання шлюбу, трудові книжки, документи, що посвідчують особу, та інші.

Юристи ГО «Десяте квітня» проводять індивідуальні і колективні консультації, за телефоном або особисто в зручний для Вас час за попередньою домовленістю.

Засоби зв'язку:

063 7480066 -  Ганна Володимирівна;

093 3689747 - Григорій Костянтинович;

095 1038550 - Юлія Вадимівна.

 

 

 ІНФОРМАЦІЯ

для осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції

 

Для отримання довідки про взяття на облік та включення до Єдиної інформаційної бази даних про взяття на облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції необхідно надати наступні документи:

-         заяву;

- паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу; іноземеці або особи без громадянства - паспортний документ, посвідку на постійне проживання або інший документ, що посвідчує особу;

- свідоцтва про народження дітей;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків за наявності інформації (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті або які не є громадянами України)

У разі подання заяви законним представником особи, яка переміщується, додатково пред’являються:

документ, що посвідчує особу законного представника;

документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі).

 

Для отримання щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в т.ч. на оплату житлово-комунальних послуг необхідно надати наступні документи:

-         заяву уповноваженого представника сімї;

- паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу кожного члена сімї; іноземеці або особи без громадянства - паспортний документ, посвідку на постійне проживання або інший документ, що посвідчує особу;

- свідоцтва про народження дітей;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків за наявності інформації всіх членів сім’ї (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті або які не є громадянами України)

- свідоцтво про шлюб;

- довідки всіх членів сім’ї про взяття на облік осіб, які переміщуються;

- письмова згода довільної форми про виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї та згода на обробку персональних даних.

У разі подання заяви законним представником особи, яка переміщується, додатково пред’являються:

документ, що посвідчує особу законного представника;

документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі).

 

Грошова допомога особам, які переміщуються, призначається на сім’ю та виплачується одному з її членів протягом до 6 місяців у таких розмірах:

 

для непрацездатних осіб (пенсіонери, інваліди, діти) - 884 гривні на одну особу (члена сім’ї);

       для працездатних осіб - 442 гривні на одну особу (члена сім’ї).

Загальна сума допомоги на сім’ю розраховується як сума розмірів допомоги на кожного члена сім’ї та не може перевищувати 2 400 гривень.

 

Якщо у складі сім’ї, якій призначено грошову допомогу, є особи працездатного віку (крім громадян, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку; громадян, які доглядають за дітьми, що потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більш як до досягнення ними шестирічного віку; громадян, які мають трьох і більше дітей віком до 16 років і доглядають за ними; громадян, які доглядають за інвалідами I групи або дітьми-інвалідами віком до 18 років, або інвалідами I чи II групи внаслідок  психічного розладу, або особами, які досягли 80-річного віку; а також фізичних осіб, які надають соціальні послуги), які не працевлаштувалися, в тому числі за сприянням державної служби зайнятості, або перебувають в трудових відносинах з роботодавцями на тимчасово окупованій території України чи в районах проведення антитерористичної операції, але фактично не працюють, протягом двох місяців з дня призначення виплати грошової допомоги, її розмір для працездатних членів сім’ї на наступні два місяці зменшується на 50 відсотків, а на наступний період - припиняється.

Особи працездатного віку, яким призначено грошову допомогу, зобов’язані інформувати у триденний строк уповноважений орган про факт працевлаштування.

 Грошова допомога не призначається у разі, коли:

·        будь-хто з членів сім’ї має у володінні житлове приміщення, розташоване в регіонах, інших ніж тимчасово окупована територія України та райони проведення антитерористичної операції;

·        у володінні сім’ї є два або більше транспортних засобів (механізмів), що підлягають державній реєстрації та обліку в Державтоінспекції (автобусів, вантажних та легкових автомобілів). При цьому не враховуються транспортні засоби, одержані чи придбані на пільгових умовах через уповноважені органи, а також транспортні засоби вітчизняного виробництва, які перебувають в експлуатації протягом більш як 10 років з дати випуску, та інші транспортні засоби, що перебувають в експлуатації протягом більш як 15 років з дати випуску;

·        будь-хто з членів сім’ї має на депозитному банківському рахунку кошти у сумі, що перевищує 10-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

Для  взяття  на  облік  та  оформлення  щомісячної адресної  допомоги для  покриття  витрат  на  проживання, в т.ч.  на оплату  житлово-комунальних  послуг  можна    звернутись  до  управління  соціального захисту  населення  Первомайської  райдержадміністрації  (м. Первомайськ, вул. Київська, 50, каб.8-4, тел. 3-34-30, або до соціального працівника за місцем фактичного проживання )

 

Кабінетом  Міністрів України прийнято постанову від 01 жовтня 2014 № 531 «Про особливості реалізації прав деяких категорій осіб на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» якою  передбачено, що особам, які переселились з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції (залишили місце роботи, які перебувають (перебували) у трудових відносинах або у статусі добровільно застрахованої особи):

-         надано право на отримання страхових виплат та послуг у робочих органах Фонду соціального страхування з тимчасової встати працездатності та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань Фонду за фактичним місцем проживання, перебування.

-         Виплати та послуги призначатимуться за наявності необхідних документів, а у разі їх відсутності – за даними Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

У разі відсутності окремих відомостей у Державному реєстрі – виплати призначатимуться у мінімальному розмірі, встановленому правлінням фондів соціального страхування. Після отримання необхідних відомостей з державного реєстру, що підтверджують право застрахованої особи на виплати, вони будуть перераховані.

 Шановні миколаївці!

            Нашої допомоги та підтримки потребують вимушені переселенці з Донецької та Луганської областей, які щодня прибувають до нашого краю.

Регіональний штаб з питань, пов’язаних із соціальним забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення АТО просить повідомляти про можливість прийняти на проживання переселенців, або інформувати про варіанти надання житла в оренду за телефоном: (0512) 24 02 96.

Не будьте байдужими – допоможіть тим, хто опинився в скрутному становищі.

 

 

Переселенці з Донецької та Луганської областей потребують допомоги від жителів Миколаївської області

 

Шановні миколаївці!


Нашої допомоги та підтримки потребують громадяни та сім’ї, які вимушено виїжджають з території Донецької та Луганської областей та прибувають до Миколаївської області.
Просимо повідомити про можливість прийняти до себе на проживання таких переселенців, а також про варіанти надання житла в оренду на різних умовах за телефонами: (0512) 24-02-96.

 

Миколаївський благодійний фонд соціальної допомоги малозабезпеченим (м. Миколаїв, вул. Луначарського, 2. Тел. 57-57-39 ) приймає одяг, взуття, предмети побутового вжитку, продукти харчування довгострокового зберігання, фінансову допомогу.

 

Департамент соціального захисту населення
облдержадміністрації 

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 1 жовтня 2014 р. № 505
Київ

Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Установити щомісячну адресну допомогу особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

2. Затвердити Порядок надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, що додається.

3. Установити, що фінансування витрат, пов’язаних з наданням щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, здійснюється за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету та коштів, що надходять до державного бюджету як благодійна або міжнародна допомога.

4. Виділити Міністерству соціальної політики 510000 тис. гривень для надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

Міністерству фінансів здійснити зазначені видатки за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету.

5. Міністерству соціальної політики:

затвердити у тижневий строк за погодженням з Міністерством економічного розвитку і торгівлі та Міністерством фінансів перелік витрат, пов’язаних із наданням допомоги, зазначеної у пункті 3 цієї постанови;

подати до 25 грудня 2014 р. Міністерству економічного розвитку і торгівлі, Міністерству фінансів та Державній казначейській службі звіт про використання коштів, виділених згідно з цією постановою.

Прем'єр-міністр України

А.ЯЦЕНЮК

Інд. 26

 


 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 1 жовтня 2014 р. № 505

ПОРЯДОК
надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

1. Цей Порядок визначає механізм надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг (далі - грошова допомога).

2. Грошова допомога надається громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції (далі - особа, яка переміщується), а також стоять на обліку в структурних підрозділах з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, структурних підрозділах з питань соціального захисту населення виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад (далі - уповноважені органи), з дня звернення за її призначенням та виплачується по місяць зняття з такого обліку включно, але не більше ніж шість місяців.

Порядок ведення обліку осіб, які переміщуються, встановлюється Кабінетом Міністрів України.

3. Грошова допомога особам, які переміщуються, призначається на сім’ю та виплачується одному з її членів за умови надання письмової згоди довільної форми про виплату грошової допомоги цій особі від інших членів сім’ї (далі - уповноважений представник сім’ї) у таких розмірах:

для непрацездатних осіб (пенсіонери, інваліди, діти) - 884 гривні на одну особу (члена сім’ї);

для працездатних осіб - 442 гривні на одну особу (члена сім’ї).

Загальна сума допомоги на сім’ю розраховується як сума розмірів допомоги на кожного члена сім’ї та не може перевищувати 2 400 гривень.

Якщо у складі сім’ї, якій призначено грошову допомогу, відбулися зміни, розмір грошової допомоги перераховується з місяця, наступного за місяцем виникнення таких змін, за заявою уповноваженого представника сім’ї або інформацією компетентного органу.

4. Розмір отриманої грошової допомоги не враховується під час обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги, що надаються відповідно до законодавства.

Розмір отриманої грошової допомоги не включається до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу відповідно до підпункту 165.1.1 пункту 165.1 статті 165 Податкового кодексу України.

5. Для отримання грошової допомоги уповноважений представник сім’ї звертається до уповноваженого органу за фактичним місцем проживання (перебування) з відповідною заявою та пред’являє паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, та довідки всіх членів сім’ї про взяття на облік осіб, які переміщуються.

У заяві зазначаються такі відомості про всіх членів сім’ї, які претендують на отримання грошової допомоги:

прізвище, ім’я та по батькові;

число, місяць, рік народження;

серія, номер паспорта громадянина України, ким і коли виданий, для іноземців або осіб без громадянства - серія, номер паспортного документа та посвідки на постійне проживання;

реєстраційний номер облікової картки платника податків (не зазначається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті);

зареєстроване та фактичне місце проживання (перебування);

реквізити рахунка уповноваженого представника сім’ї в уповноваженому банку, на який перераховуватиметься грошова допомога;

наявність у будь-кого з членів сім’ї у володінні житлового приміщення, розташованого в регіонах, інших ніж тимчасово окупована територія України та райони проведення антитерористичної операції;

наявність у володінні всіх членів сім’ї транспортних засобів (механізмів), що підлягають державній реєстрації та обліку в Державтоінспекції (із зазначенням строку експлуатації з дати випуску);

наявність у будь-кого з членів сім’ї на депозитному банківському рахунку коштів у розмірі, що перевищує 10-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб;

місце роботи осіб працездатного віку та час, з якого особа там працює.

До заяви додається копія свідоцтва про одруження, копії свідоцтв про народження дітей та письмова згода довільної форми про виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї та згода на обробку персональних даних.

6. Грошова допомога не призначається у разі, коли:

будь-хто з членів сім’ї має у володінні житлове приміщення, розташоване в регіонах, інших ніж тимчасово окупована територія України та райони проведення антитерористичної операції;

у володінні сім’ї є два або більше транспортних засобів (механізмів), що підлягають державній реєстрації та обліку в Державтоінспекції (автобусів, вантажних та легкових автомобілів). При цьому не враховуються транспортні засоби, одержані чи придбані на пільгових умовах через уповноважені органи, а також транспортні засоби вітчизняного виробництва, які перебувають в експлуатації протягом більш як 10 років з дати випуску, та інші транспортні засоби, що перебувають в експлуатації протягом більш як 15 років з дати випуску;

будь-хто з членів сім’ї має на депозитному банківському рахунку кошти у сумі, що перевищує 10-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

7. Якщо у складі сім’ї, якій призначено грошову допомогу, є особи працездатного віку (крім громадян, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку; громадян, які доглядають за дітьми, що потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більш як до досягнення ними шестирічного віку; громадян, які мають трьох і більше дітей віком до 16 років і доглядають за ними; громадян, які доглядають за інвалідами I групи або дітьми-інвалідами віком до 18 років, або інвалідами I чи II групи внаслідок  психічного розладу, або особами, які досягли 80-річного віку; а також фізичних осіб, які надають соціальні послуги), які не працевлаштувалися, в тому числі за сприянням державної служби зайнятості, або перебувають в трудових відносинах з роботодавцями на тимчасово окупованій території України чи в районах проведення антитерористичної операції, але фактично не працюють, протягом двох місяців з дня призначення виплати грошової допомоги, її розмір для працездатних членів сім’ї на наступні два місяці зменшується на 50 відсотків, а на наступний період - припиняється.

Особи працездатного віку, яким призначено грошову допомогу, зобов’язані інформувати у триденний строк уповноважений орган про факт працевлаштування.

Для отримання інформації про періоди реєстрації працездатних членів сім’ї, яким призначено грошову допомогу, у державній службі зайнятості уповноважені органи щомісяця до 25 числа подають в електронному вигляді перелік таких осіб центрам зайнятості державної служби зайнятості, які протягом 10 календарних днів подають уповноваженому органу інформацію про періоди реєстрації цих осіб як безробітних чи осіб, які шукають роботу.

Для контролю за фактом працевлаштування працездатних членів сім’ї, яким призначено грошову допомогу (в тому числі за направленням державної служби зайнятості), уповноважені органи щомісяця до 25 числа подають в електронному вигляді перелік таких осіб органам Пенсійного фонду України, які протягом 10 календарних днів подають уповноваженому органу інформацію з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

8. Уповноважені органи:

протягом 10 днів після подання уповноваженим представником сім’ї заяви та документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, призначають грошову допомогу або відмовляють у її призначенні, про що надають відповідне повідомлення уповноваженому представнику сім’ї;

подають щомісяця до 10 та 20 числа заявки про потребу в коштах на виплату грошової допомоги структурним підрозділам з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської держадміністрацій.

У заявках зазначається кількість сімей, яким призначено грошову допомогу, та загальна сума такої допомоги.

Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської держадміністрацій подають до Мінсоцполітики узагальнену заявку в розрізі адміністративно-територіальних одиниць.

Інформація про призначення грошової допомоги вноситься уповноваженими органами до Єдиної інформаційної бази даних про взятих на облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції.

9. Мінсоцполітики після надходження зазначених у пункті 8 цього Порядку заявок про потребу в коштах на виплату грошової допомоги та коштів резервного фонду державного бюджету не пізніше трьох робочих днів перераховує відповідні кошти структурним підрозділам з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської держадміністрацій.

Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської держадміністрацій протягом двох днів перераховують кошти на рахунки уповноважених органів.

Грошова допомога перераховується уповноваженим органом на відкритий уповноваженим представником сім’ї банківський рахунок не пізніше двох робочих днів після надходження коштів на рахунок уповноваженого органу.

10. Уповноважені органи мають право перевіряти обґрунтованість видачі та достовірність документів, поданих для призначення грошової допомоги, а також здійснювати запити та безоплатно отримувати відомості від підприємств, установ та організацій усіх форм власності, необхідні для призначення грошової допомоги та контролю за правильністю її надання.

11. Уповноважений представник сім’ї, якому призначено грошову допомогу, зобов’язаний повідомляти уповноваженому органу про зміну обставин, які впливають на призначення грошової допомоги, протягом трьох днів з дня настання таких обставин.

Суми грошової допомоги, виплачені надміру внаслідок подання документів з недостовірними відомостями, повертаються на вимогу уповноваженого органу.

У разі відмови добровільного повернення надміру перерахованих сум грошової допомоги вони стягуються у судовому порядку.

12. Виплата грошової допомоги припиняється з наступного місяця у разі:

подання уповноваженим представником сім’ї заяви про припинення виплати грошової допомоги;

надання інформації державної служби зайнятості про те, що працездатні члени сім’ї протягом двох місяців не працевлаштувалися за сприянням державної служби зайнятості або перебувають в трудових відносинах з роботодавцями на тимчасово окупованій території України чи в районах проведення антитерористичної операції, але фактично не працюють;

зняття з обліку особи, яка переміщується;

виявлення уповноваженим органом факту подання недостовірної інформації або неповідомлення про зміну обставин, які впливають на призначення грошової допомоги.

13. У разі зміни уповноваженого представника сім’ї, якій було призначено грошову допомогу, така допомога виплачується іншому уповноваженому представнику сім’ї за його особистим зверненням відповідно до пункту 5 цього Порядку.

14. Уповноважені органи формують та зберігають протягом п’яти років особові справи осіб, яким виплачено грошову допомогу.

15. Контроль за цільовим та ефективним витрачанням бюджетних коштів, виділених для виплати грошової допомоги, здійснюється в установленому законодавством порядку.

  Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції
Формат: DOC | Добавлен: 17/11/2014 13:53:48
87Kb Скачать скачать

 До уваги жителів Донецької та Луганської областей!

 Для вирішення питань, пов'язаних з тимчасовим перебуванням, слід звертатися

 за телефоном УРЯДОВОЇ "ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ" (БЕЗКОШТОВНО ЦІЛОДОБОВО): 

0 800 507 309

 або до Міжвідомчого координаційного штабу з питань, пов’язаних із соціальним забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції

за телефонами «101», (044) 247-30-02,  (044) 247-32-92

Адреса штабу – м.Київ, вул. Гончара, 55 а

та

на цілодобову гарячу лінію Миколаївщини:

(0512) 24-02-96

 Також можна звертатися безпосередньо до консультаційного центру Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Миколаївській області

за адресою: м. Миколаїв, вул. Володарського, 1.

Режим роботи – з 8.00 до 17.00, без вихідних.

Проїзд маршрутними таксі №2 та №82 (зупинка – "Акіма").

 

Інформація про наявність вільних місць для розміщення

http://migrants.gov.ua

 Д О В І Д Н И К

установ соціального захисту населення Миколаївської області

Департамент

соціального захисту населення облдержадміністрації

Служба у справах дітей

Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

(0512) 55-42-11

(0512) 37-26-32

(0512) 55-00-17

(0512) 37-64-92

(0512) 37-26-32

(0512) 37-26-27

(0512) 37-64-92

(0512) 37-64-88

Для отримання всіх видів державної соціальної підтримки, зокрема пенсії, допомоги слід звертатися до найближчої установи соціального захисту населення за місцем фактичного проживання (перебування)

  ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ПЕНСІОНЕРІВ

- переведення пенсії за місцем фактичного проживання (перебування);

- первинне призначення пенсії;

- перерахунок пенсії

 Куди звертатися: Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області (м.Миколаїв, вул.Морехідна,1), або до органу Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання (перебування)

 Основні документи, які необхідно мати при собі:

- паспорт;

- посвідчення отримувача пенсії (за наявності);

- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності)

ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА В ПРАЦЕВЛАШТУВАННІ

- пошук підходящої роботи – тимчасової і постійної;

- надання інформації та консультації у сфері занятості;

- можливість участі в громадських оплачуваних роботах;

- професійна підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації;

- отримання статусу безробітного

 Куди звертатися: Миколаївський обласний центр занятості (м.Миколаїв, вул.Нікольська, 68), або до центру занятості за місцем фактичного проживання (перебування)

 Основні документи, які необхідно мати при собі:

- паспорт;

- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності);

- трудова книжка (за наявності);

- документи про освіту (за наявності)

 ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА СІМЕЙ З ДІТЬМИ

переведення допомоги за місцем фактичного проживання (перебування) або первинне призначення:

- допомога при народженні  (усиновленні) дитини;

- допомога одиноким матерям;

- допомога опікунам та піклувальникам;

- допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства;

- допомога малозабезпеченим сім’ям;

- тимчасова допомога на дітей, один з батьків яких ухиляється від сплати аліментів;

- супровід сімей з дітьми, які потребують допомоги;

- надання юридичної, психологічної та соціальної допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, опікунам, піклувальникам, прийомним батькам та батькам-вихователям

 Куди звертатися: департамент соціального захисту населення облдержадміністрації (м.Миколаїв, вул.Акіма,2), служба у справах дітей облдержадміністрації (м.Миколаїв, вул.Адміральська, 31), Миколаївський обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (м.Миколаїв, вул.Спаська, 43/5), або до органу соціального захисту населення, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за місцем фактичного проживання (перебування)

 Основні документи, які необхідно мати при собі:

- паспорт;

- свідоцтво про народження дитини;

- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності)

  ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ, ІНВАЛІДІВ

- стаціонарний догляд (для громадян похилого віку, інвалідів І, ІІ групи, які за станом здоров’я мають потребу в сторонньому догляді, побутовому обслуговуванні, медичній допомозі);

- догляд вдома (для громадян похилого віку, інвалідів, які нездатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги);

- натуральна допомога (одяг, взуття, предмети першої потреби)

Куди звертатися: департамент соціального захисту населення облдержадміністрації (м.Миколаїв, вул.Акіма,2), або до територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) або до органу соціального захисту населення за місцем фактичного проживання (перебування)

 Основні документи, які необхідно мати при собі:

- паспорт;

- медична довідка про потребу в постійній сторонній допомозі (за наявності) 

 

До уваги мешканців Первомайського району

Десятого липня 2014 року голова Первомайської райдержадміністрації  Талпа М.В. підписав розпорядження № 179-р «Про створення та організацію роботи районного координаційного штабу з питань розміщення громадян, які прибувають з тимчасово окупованих територій і районів проведення антитерористичної операції та заходи щодо вирішення їх соціально-побутових питань»

Відповідно до розпорядження створено районний координаційний штаб з питань розміщення громадян, які прибувають з тимчасово окупованих територій і районів проведення антитерористичної операції, розроблені  завдання штабу та детальна інструкція відповідального чергового з оперативного розгляду питань розміщення громадян.

Керівником штабу призначено першого заступника голови райдержадміністрації Бондаренка С.В., його заступником – Грушанського С.Б., начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації.

Основними завданнями штабу є:

- сприяти у відновленні паспортних документів громадянам України;

- надання безоплатної правової допомоги;

- сприяння у продовженні навчання та здобуття освіти;

- транспортування осіб, які внаслідок хвороби не можуть пересуватися самостійно або потребують постійного догляду;

- надання необхідної медичної допомоги в державних та комунальних закладах охорони здоров’я;

- сприяння у питаннях розміщення (розселення) та створення належних умов для тимчасового проживання;

- розв’язання проблем, повязаних з соціальним захистом громадян, відновлення соціальних виплат, надання допомоги в працевлаштуванні;

- забезпечення банківського обслуговування рахунків громадян України - одержувачів державної цільової допомоги, пенсій та заробітної плати.

Для оперативного вирішення цих завдань встановлене щоденне чергування спеціалістів управління соціального захисту населення райдержадміністрації за адресою:  

                                                                                         вул. Київська, 50   

                                                                                         тел..(05161) 4-22-26

  Пільги у 2014 році
Формат: DOC | Добавлен: 10/11/2014 09:27:12
19Kb Скачать скачать

 ІНФОРМАЦІЯ

для осіб,які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції

 

Для отримання довідки про взяття на облік та включення до Єдиної інформаційної бази даних про взяття на облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції необхідно надати наступні документи:

-         заяву;

- паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу; іноземеці або особи без громадянства - паспортний документ, посвідку на постійне проживання або інший документ, що посвідчує особу;

- свідоцтва про народження дітей;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків за наявності інформації (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті або які не є громадянами України)

У разі подання заяви законним представником особи, яка переміщується, додатково пред’являються:

документ, що посвідчує особу законного представника;

документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі).

 

Для отримання щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в т.ч. на оплату житлово-комунальних послуг необхідно надати наступні документи:

-         заяву уповноваженого представника сім»ї;

- паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу кожного члена сім»ї; іноземеці або особи без громадянства - паспортний документ, посвідку на постійне проживання або інший документ, що посвідчує особу;

- свідоцтва про народження дітей;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків за наявності інформації всіх членів сім»ї (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті або які не є громадянами України)

- свідоцтво про шлюб;

- довідки всіх членів сім’ї про взяття на облік осіб, які переміщуються;

- письмова згода довільної форми про виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї та згода на обробку персональних даних.

У разі подання заяви законним представником особи, яка переміщується, додатково пред’являються:

документ, що посвідчує особу законного представника;

документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі).

 

Грошова допомога особам, які переміщуються, призначається на сім’ю та виплачується одному з її членів протягом до 6 місяців у таких розмірах:

для непрацездатних осіб (пенсіонери, інваліди, діти) - 884 гривні на одну особу (члена сім’ї);

для працездатних осіб - 442 гривні на одну особу (члена сім’ї).

Загальна сума допомоги на сім’ю розраховується як сума розмірів допомоги на кожного члена сім’ї та не може перевищувати 2 400 гривень.

Якщо у складі сім’ї, якій призначено грошову допомогу, є особи працездатного віку (крім громадян, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку; громадян, які доглядають за дітьми, що потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більш як до досягнення ними шестирічного віку; громадян, які мають трьох і більше дітей віком до 16 років і доглядають за ними; громадян, які доглядають за інвалідами I групи або дітьми-інвалідами віком до 18 років, або інвалідами I чи II групи внаслідок  психічного розладу, або особами, які досягли 80-річного віку; а також фізичних осіб, які надають соціальні послуги), які не працевлаштувалися, в тому числі за сприянням державної служби зайнятості, або перебувають в трудових відносинах з роботодавцями на тимчасово окупованій території України чи в районах проведення антитерористичної операції, але фактично не працюють, протягом двох місяців з дня призначення виплати грошової допомоги, її розмір для працездатних членів сім’ї на наступні два місяці зменшується на 50 відсотків, а на наступний період - припиняється.

Особи працездатного віку, яким призначено грошову допомогу, зобов’язані інформувати у триденний строк уповноважений орган про факт працевлаштування.

Грошова допомога не призначається у разі, коли:

будь-хто з членів сім’ї має у володінні житлове приміщення, розташоване в регіонах, інших ніж тимчасово окупована територія України та райони проведення антитерористичної операції;

у володінні сім’ї є два або більше транспортних засобів (механізмів), що підлягають державній реєстрації та обліку в Державтоінспекції (автобусів, вантажних та легкових автомобілів). При цьому не враховуються транспортні засоби, одержані чи придбані на пільгових умовах через уповноважені органи, а також транспортні засоби вітчизняного виробництва, які перебувають в експлуатації протягом більш як 10 років з дати випуску, та інші транспортні засоби, що перебувають в експлуатації протягом більш як 15 років з дати випуску;

будь-хто з членів сім’ї має на депозитному банківському рахунку кошти у сумі, що перевищує 10-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

Для взяття на облік та оформлення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в т.ч. на оплату житлово-комунальних послуг можна звернутись до управління соціального захисту населення Первомайської райдержадміністрації ( м. Первомайськ, вул. Київська, 50, каб.8-4, тел. 3-34-30, або до соціального працівника за місцем фактичного проживання )

 

Постановою Кабінету Міністрів України прийнято постанову від 01 жовтня 2014 № 531 «Про особливості реалізації прав деяких категорій осіб на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»якою  передбачено, що особам, які переселились з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції (залишили місце роботи, які перебувають (перебували) у трудових відносинах або у статусі добровільно застрахованої особи):

-         надано право на отримання страхових виплат та послуг у робочих органах Фонду соціального страхування з тимчасової встати працездатності та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань Фонду за фактичним місцем проживання, перебування.

-         Виплати та послуги призначатимуться за наявності необхідних документів, а у разі їх відсутності – за даними Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

У разі відсутності окремих відомостей у Державному реєстрі – виплати призначатимуться у мінімальному розмірі, встановленому правлінням фондів соціального страхування. Після отримання необхідних відомостей з державного реєстру, що підтверджують право застрахованої особи на виплати, вони будуть перераховані.