Головна | Новини | ОГОЛОШЕННЯ | Всеукраїнська програма ментального здоров'я "ТИ ЯК?" |
Функції сектору відповідно до Положення про сектор адміністративно-дозвільних процедур апарату Первомайської районної державної адміністрації (затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 11.10.2013 року №238-р):
- організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та здійснює контроль за їх реалізацією;
- забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;
- забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;
- розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;
- опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;
- забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;
- постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;
- забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;
- організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
- забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
- бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);
- забезпечує захист персональних даних;
- організовує облаштування у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційних стендів із зразками відповідних документів та інформації в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги;
- надає інформацію до веб-сайтів про порядок надання відповідних адміністративних послуг, режим доступу до приміщення, в якому здійснюється прийом суб’єктів звернень;
- погоджує графік прийому суб’єктів звернень суб’єктами надання адміністративних послуг та контролює його дотримання;
- надає суб’єкту звернення, який звернувся за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), інформацію про порядок надання адміністративних послуг та видачу документів дозвільного характеру;
- надає можливості для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг та послуг з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності, проведення щорічного аналізу таких зауважень і пропозицій, вжиття відповідних заходів;
- визначає власні вимоги до якості надання адміністративних послуг, а саме, кількості годин прийому, максимального очікування у черзі та інших параметрів оцінювання якості надання адміністративних послуг;
- організовує видання довідково-інформаційних матеріалів про адміністративні послуги та послуги з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності та безоплатне поширення таких матеріалів у приміщеннях, у яких здійснюється прийом суб’єктів звернень;
- організовує виготовлення та забезпечення можливості безоплатного одержання суб’єктами звернення у достатній кількості бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративної послуги та видачі документів дозвільного характеру у ЦНАПі, в тому числі, одержання бланків з веб-сайтів суб’єктів надання адміністративних послуг та місцевих дозвільних органів;
- організовує створення та затвердження суб’єктами надання адміністративних послуг інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг;
- організовує можливості для суб’єктів надання адміністративної послуги отримувати відповідні документи або інформацію без участі суб’єкта звернення, у тому числі, шляхом прямого доступу до інформаційних систем або баз даних інших суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ або організацій;
- організовує створення системи міжвідомчої електронної взаємодії, забезпечення безоплатного та відкритого доступу до інформаційних систем та баз даних суб’єктів надання адміністративних послуг та місцевих дозвільних органів;
- організовує зберігання та захист інформації, отриманої в результаті адміністративної послуги та видачі документів дозвільного характеру;
- контролює строки надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг та контролює строки розгляду та видачі документів дозвільного характеру посадовими особами регіональних та/або місцевих дозвільних органів;
- внесення відомостей до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг та при видачі документів дозвільного характеру;
- складає перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП та надання його на затвердження голові районної державної адміністрації;
- розробляє регламент роботи ЦНАПу;
- організовує забезпечення безоплатного автоматизованого віддаленого доступу адміністратора та державного адміністратора у режимі реального часу до інформації в інформаційних системах суб’єктів надання адміністративних послуг, місцевих (регіональних) дозвільних органів, підприємств, установ, організацій, в яких міститься інформація, необхідна для надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру;
- організовує надання супутніх послуг у приміщенні ЦНАПу;
- готує відповіді на листи, запити, звернення фізичних та юридичних осіб;
- здійснює інформаційну підтримку, координацію діяльності ЦНАПу, консультування фізичних та юридичних осіб, які звертаються до сектору з питань його компетенції;
- готує та подає на розгляд голові проекти розпоряджень з питань, що входять до компетенції сектору