Новини | Оголошення | Децентралізація влади | Звернення громадян | Електронне урядування |
20/07/2015
Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Первомайською райдержадміністрацією проведено аналіз стану надходження звернень та порушених в них питань протягом першого півріччя 2015 року.
Так, протягом січня-червня 2015 року своїм конституційним правом скористалися і надіслали до районної державної адміністрації 135 звернень (торік 138). На особистому та виїзних прийомах громадян в райдержадміністрації надійшло 54 звернення громадян (40%).
Упродовж січня-червня 2015 року від мешканців Первомайського району до райдержадміністрації надійшло через органи влади вищого рівня – Адміністрацію Президента України, Кабінет Міністрів України, Верховну Раду України, інші центральні органи виконавчої влади, пресу, від депутатів – 2%. Серед звернень громадян до райдержадміністрації 99% становлять заяви (клопотання), 1% - скарги. Колективних звернень – 19% (торік 10%).
Більшість авторів звернень – пенсіонери (53%), пільговики, багатодітні сім’ї, інваліди війни, учасники бойових дій, учасники війни.
Найбільше звернень – з питань аграрної політики і земельних відносин – 16% від загальної кількості питань (за відповідний період 2014 року – 16%).
Питання соціального захисту порушувалися в 14% звернень (за відповідний період 2014 року – 14,5%), передусім щодо підвищення розміру пенсії, надання матеріальної допомоги, оформлення і виплати різних видів соціальної допомоги, забезпечення пільгового санаторно-курортного лікування та автотранспортом, визначення соціального статусу.
За січень-червень 2015 року, порівняно з відповідним періодом минулого року, з 32,6% до 22,2% зменшилась частка звернень з питань комунального господарства, транспорту та зв’язку, з питань праці та заробітної плати – з 5,2% до 2,2%.
Продовжує свою роботу при райдержадміністрації «Поштова скринька голови райдержадміністрації» для надання дієвої допомоги населенню району у вирішенні нагальних проблем. Виконуючи вимоги Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про місцеві державні адміністрації», укази і розпорядження Президента України, постанови і розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядження голови облдержадміністрації, інші нормативно-правові акти, Первомайська райдержадміністрація тримає на постійному контролі роботу щодо розгляду звернень громадян.
Слід навести приклад уважного ставлення до звернень громадян, зокрема, щодо звернення мешканця села Кримки Первомайського району Миколаївської області Тепліцького Сергія Сафроновича з проханням допомогти у розшуку репресованого батька Тепліцького Сафрона Мироновича.
Зі слів заявника його батько був політичний репресований та в подальшому реабілітований.
Також Сергій Сафронович пам’ятає, що його батька було заарештовано та направлено в місто Одесу. Подальша його доля сім’ї невідома.
Майже 24 роки заявник вів переписку із пошуку могили батька, проте жодної інформації про захоронення чи інших даних про батька йому не надійшло.
З метою надання допомоги заявнику та встановлення історичної правди про постраждалого від тоталітарного режиму Тепліцького Сафрона Мироновича Первомайська райдержадміністрація звернулася в різні інстанції та зібрала першу достовірну інформацію заявнику. Проте робота ще не закінчена, пошук триває та маємо надію швидко вирішиться остаточно.
Отже громадяни Первомайського району можуть звертатися до райдержадміністрації, як одного із небагатьох органів державної влади, який з повагою та уважністю ставиться до своєї громади за адресою вул. Чкалова, 12 .