Новини | Оголошення | Децентралізація влади | Звернення громадян | Електронне урядування |
07/09/2015
10 структурних підрозділів ОДА та їх підвідомчі установи, а також 11 райдержадміністрацій вже приєдналися до системи електронних закупівель ProZorro.
«Зараз структурні підрозділи та підвідомчі установи приєднуються до електронної системи закупівель, реєструють свої майданчики, і хоча на першому етапі будуть проводиться закупівлі на невеликі суми, розпорядники коштів зможуть відпрацювати процес закупівель на практиці. Впровадження такої системи дасть можливість відкрито, прозоро та ефективно використовувати бюджетні кошти, викорінить корупційну складову та зробить торги конкурентоспроможними», – сказав голова облдержадміністрації Вадим Меріков.
За дорученням Вадима Мерікова створено робочу групу з розробки та впроваджень електронних закупівель. Її представниками організовано проведення вебінарів та семінарів для розпорядників коштів. Система ProZorro дозволяє проводити всі «допорогові» державні закупівлі в режимі електронного аукціону.
Це – департамент соціального захисту населення; департамент освіти, науки та молоді; департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю; управління охорони здоров'я; управління містобудування та архітектури; управління екології і природних ресурсів; відділ з питань фізичної культури і спорту; відділ державних адміністраторів та забезпечення їх діяльності; апарат ОДА, а також підвідомчі установи департаменту економічного розвитку, торгівлі та туризму й управління культури, національностей та релігій.
Також до пілотного проекту долучились Баштанський, Березанський, Братський, Веселинівський, Врадіївський, Доманівський, Єланецький, Казанківський, Миколаївський, Первомайський та Снігурівський райони. Окремі розпорядники коштів вищезазначених районів вже приступили до фактичної реалізації придбання товарів, використовуючи електрону систему, – Братська, Доманівська та Врадіївська центральні районні лікарні, а також Врадіївський та Доманівський районні центри первинної медико-санітарної допомоги.