Первомайский район » Новини
Новини Оголошення Децентралізація влади Звернення громадян Електронне урядування

Із засідання конкурсного комітету перевізників : Ми за комфорт та культуру обслуговування громадян району

04/01/2016

     Четвертого січня в райдержадміністрації відбувся  початковий  етап конкурсу  перевізників 2016 року  з питання перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території району, зокрема, за об’єктами    Первомайськ – Мигія, Первомайськ- Лиса Гора, Первомайськ- Жовтневе.

    Звичайно, перший робочий день після святкових вихідних  вплинув на явку конкурсного комітету.

    Під аудіозапис  головуючий, виконувач  функцій і повноважень голови райдержадміністрації, перший  заступник  голови райдержадміністрації Сергій Бондаренко, оголосив  відсутніх   членів  комітету та зазначив, що  7  прибулих членів конкурсного комітету  готові розпочати конкурсну процедуру   з розкриття конвертів   конкурсантів.

     Згідно із  законодавством  не встановлено нормативного кворуму конкурсного комітету  саме з цієї процедури  розкриття документів, поданих перевізниками. Проте, існує  термін для перевірки  достовірності    інформації,   викладеної   у   заяві   та документах.

     З метою об’єктивного оцінювання  переваг конкурсантів, Первомайською райдержадміністрацією направлено запити до Міністерства інфраструктури  України та «Укртрансінспекцію» , а також до Управління «Укртрансінспекції» в Миколаївськй області. Проте, відповіді ще не отримано, але сподіваємося, що до наступного етапу конкурсу все з’ясується.

    В даному конкурсі брали участь ПП       «Євротранс-Юг» та ФОП Войтенко І.І., які направили на кожен об’єкт конкурсу по два пакети  з документами.

     Кожен конверт   з позначкою № 1 був публічно  відкритий, а  члени конкурсного комітету  мали  змогу переглянути цїх особисто.

     Проте, виявилося, що документи  ФОП Войтенко І.І.  не скріплені  печаткою  в порушення статті 30 постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 р. N 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу  з перевезення пасажирів на автобусному маршруті  загального користування».

    Член конкурсного комітету, депутат обласної ради Григорій Марін заявив, що він захищає інтереси громади села Мигія, де  здійснює перевезення ФОП Войтенко І.І. та нарікань збоку мигиївчан  до цього перевізника немає, автобуси охайні, чисті, не порушують графіків перевезень, а  водії уважні та привітні до людей. З свого боку Сергій Бондаренко  акцентував увагу присутніх, що будемо спиратися  тільки на законодавство. «Я за те, щоб на Мигію їздили нові реальні  автобуси, а не заявлений   неіснуючий транспорт.  Потрібно переконатися, що  цей  транспорт існує в наявності  та  відповідає усім технічним нормам»,- наголосив Сергій Володимирович.

     Член комітету Сергій Грушанський сказав: «Я в  комітеті представляю інтереси усіх інвалідів  та пільговиків Первомайського району і мені не байдуже, як ця категорія громадян буде  перевозитися. Необхідні певні  технічні переваги  транспорту для людей з обмеженими можливостями та й увага,  культурне ставлення теж має значення».

     В результаті дебатів усі присутні погодилися, що акцент будуть робити тільки на дотриманні законодавства та  на рівних умовах для  конкурсантів. Також дуже важливо, щоб перевізник був зареєстрованим на території Первомайського району, який окрім розбитих доріг буде мати ще й податки до бюджету.

Звернули увагу присутні на рекомендацію члена комітету, досвідченого фахівця з транспорту Євгена  Козаченка, який  відмітив,  що в  реєстрі  транспортного засобу  повинен бути зазначений рівень екологічних норм, але  в  жодних документах кожного  претендента  цього не вказано.

    Запобігання шкідливому впливу всіх видів транспорту на навколишнє природне середовище є одним із найголовніших завдань природоохоронної діяльності держави. Адже до складу автомобільних викидів входить понад 200 різних хімічних речовин (діоксид вуглецю, сірчистий газ, альдегіди, сажа, свинцеві сполуки), які потрапляють у навколишнє середовище. Деякі з них мають токсичну дію. Зокрема, сполуки свинцю не виводяться з організму, а накопичуються у ньому до небезпечних концентрацій, що призводить до отруєння. До особливостей викидів дизельних автомобілів належить наявність канцерогенних поліциклічних ароматичних вуглеводнів, найшкідливішим серед яких є бензапірен. Останній, так само як і свинець, відноситься до забруднюючих речовин першого класу небезпеки. Крім того, дизельні двигуни характеризуються підвищеною димністю.

     До окремих видів транспорту є спеціальні нормативні акти, які також закріплюють правові заходи екологічної безпеки транспортних засобів.  Держава вже  курсує до Європи, тому з 2016 року згідно із Законом  України «Про внесення змін до  Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів» , всі транспортні засоби в  Україні  повинні відповідати  екологічним нормам не нижче рівня "ЄВРО-2" згідно з технічними регламентами  та  національними стандартами, які застосовують залежно від особливостей конструкції транспортних засобів. Отже підняте питання має особливе значення для здоров’я наших земляків.

     Наступний етап конкурсу відбудеться 14 січня, тож  конкурентні змагання  ще попереду.

 

 

 

Всі новини →