Новини | Оголошення | Децентралізація влади | Звернення громадян | Електронне урядування |
11/01/2017
Головною метою впровадження «Гарячої лінії» є надання необхідної допомоги громадянам у вирішенні нагальних питань:
«Для нас важливо повернути довіру людей до влади,- наголошує Олексій Савченко. - Оскільки трапляються випадки, коли жителі мають проблему і навіть не знають, куди потрібно звернутись, щоб її вирішити».
За словами голови облдержадміністрації Олексія Савченка, «Гаряча лінія» – стане індикатором роботи системи влади на всіх рівнях, в розрізі усіх сфер, це інструмент боротьби з корупцією та бюрократією.
«Гаряча лінія» допоможе проводити моніторинг роботи місцевих органів виконавчої влади, управлінь, відомств, організацій – бачити, як вони вирішують ті проблемні питання, з якими до них звертаються громадяни.
Це дозволить робити додатковий аналіз ситуації в містах і районах, відстежувати тенденції і розробляти відповідні заходи з метою запобігання їх виникненню у подальшому.
Гаряча лінія працює у будні дні з 8 до 17 години.
Телефонуйте – 0800 502 191