Первомайский район » Новини
Новини Оголошення Децентралізація влади Звернення громадян Електронне урядування

Жодне звернення громадян не залишиться поза увагою влади

09/08/2013

Позачергове засідання «круглого столу», яке провела заступник голови РДА Тетяна Ситнікова, було присвячене питанням ефективної роботи структурних підрозділів Первомайської райдержадміністрації зі зверненнями громадян.

У ньому взяли участь заступник начальника управління соцзахисту населення Ірина Митропова, головний спеціаліст сектору по роботі зі зверненнями громадян Катерина Когут та головний спеціаліст сектору юридичної діяльності Ольга Марсал.

Відповідно до чинного законодавства України щодо звернення громадян кожна людина може звернутися до різних гілок влади для вирішення власних і громадських проблем. Звісно, є звернення і до посадовців районного та обласного рівнів, і до Президента, і на урядову «гарячу лінію», тим більше, що телефони урядової «гарячої лінії», як і будь-яких державних установ, оприлюднені у засобах масової інформації. Звичайно, це покладає на органи влади на місцях дуже високу відповідальність. Адже якщо люди не звертаються до місцевої влади, то виникає питання – чому? Відповідь – або людина не отримала потрібної відповіді за місцем проживання, або не змогла навіть потрапити на прийом до якогось місцевого керівника, і через це змушена звертатися до посадовців більш високого рівня.

Як виявилося, на виконання завдань і доручень Президента України щодо відпрацювання звернень громадян,  готується для громад кожної сільської ради Первомайщини листівка, у якій буде вміщено інформацію щодо окремих груп питань та вказано посадову особу, до якої можна звертатися для їх вирішення. Наприклад, питання соцзахисту, пенсійні, житлові,  про дороги, освітлення, тощо.

Для чого це робиться?

Ми широко розрекламували урядову гарячу лінію, пояснила Тетяна Іванівна, і недостатньо – власні «гарячі лінії» структурних підрозділів районної влади й органів місцевого самоврядування. Ми – достатньо відкрита влада  і готові вислухати кожного громадянина. Єдина вимога для реагування на звернення – усі проблеми, окреслені у них, мають вирішуватися тільки у правовому полі нашої держави. Ми не маємо права  порушувати чинне законодавство. Тому не завжди проблема може бути вирішена так, як хотілося б заявнику. Є закони, і переступати їх не дано нікому. І під час звернення до органів влади заявники повинні враховувати ці умови. На жаль, недостатня обізнаність правового поля та емоційна позиція заявника іноді призводять до того, що люди, не отримавши позитивної відповіді на своє питання вирішують звертатися одразу на більш високий рівень влади.

Сьогодні ми маємо унікальну збережену систему соціального захисту населення, підкреслила Тетяна Ситнікова,  коли при кожній селищній та сільській раді у нас є соціальний працівник, фахівець із соціальної роботи, до якого у першу чергу мають звертатися люди, а вже ті, у свою чергу, мають  передавати запити на більш високий рівень державних структурних підрозділів на місцях, де усі ці питання мають бути вирішені.  Жодне звернення громадян не повинне залишитися поза увагою влади!

 

Всі новини →