Головна | Новини | ОГОЛОШЕННЯ | Всеукраїнська програма ментального здоров'я "ТИ ЯК?" |
11/07/2025
У четвер, 10 липня, в Миколаєві відбулася зустріч у рамках платформи «Діалог влади та бізнесу» на тему: «Алгоритм призначення та виплати допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності». Захід проходив у змішаному форматі. До обговорення долучилися близько 40 учасників – представників бізнесу, бухгалтерських служб, профільних управлінь та установ.
З вступним словом до присутніх звернувся головний спеціаліст відділу департаменту економічного розвитку та регіональної політики Миколаївської обласної військової адміністрації Сергій Єгоров. Він наголосив на важливості діалогу між владою та підприємцями для вирішення актуальних питань соціального та економічного характеру.
«Ми прагнемо створити зрозумілу й прозору комунікацію між представниками держави та роботодавцями. В умовах воєнного стану питання соціального захисту працівників набуває особливої актуальності. Сьогоднішня зустріч присвячена саме тому, як забезпечити належне оформлення та отримання лікарняних, адже це питання турбує як працівників, так і роботодавців», – зазначив Сергій Єгоров.
Основною темою зустрічі стало детальне роз’яснення алгоритму призначення та виплати допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності. Доповідь з цього питання представила Лариса Сухорукова – заступник начальника Управління, начальник відділу перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області.
Говорили про:
– порядок подання заяв-розрахунків;
– терміни подачі документів та виплат;
– випадки, у яких може бути відмовлено у наданні допомоги;
– відповідальність роботодавців за правильність оформлення документів.
Вона також акцентувала увагу на тому, що з 2023 року функції Фонду соціального страхування передані Пенсійному фонду України, що змінило технічні аспекти подачі документів, але не саму суть процедури.
«Важливо, аби підприємці та бухгалтери не лише вчасно подавали документи, а й чітко дотримувались вимог до їх оформлення. Це дозволить уникнути затримок у виплатах та зменшить кількість відмов. Для цього працюють спеціальні консультаційні сервіси Пенсійного фонду», – пояснила вона.
На завершення зустрічі відбулася сесія запитань і відповідей, під час якої учасники змогли отримати фахові роз’яснення щодо конкретних кейсів.
Довідково:
Допомога по тимчасовій непрацездатності – це грошова виплата, яка компенсує втрату доходу у разі хвороби або травми. Вона надається працівникам офіційно працевлаштованим, на підставі лікарняного листка. Оформлення відбувається через роботодавця, а саму виплату здійснює Пенсійний фонд України після перевірки поданих документів.