


| Головна | Новини | ОГОЛОШЕННЯ | Всеукраїнська програма ментального здоров'я "ТИ ЯК?" |
01/12/2025
Платформа «Пульс» запускається у Миколаївській ОВА: звернення від підприємців тепер обробляються до 15 днів, а ДРС здійснює контроль якості
Сьогодні, 1 грудня, на базі Миколаївської ОВА запускається платформа «Пульс» – онлайн платформа для збору відгуку від бізнесу про взаємодію з державою, яка дає підприємцям можливість оцінювати державні сервіси, подавати звернення про перешкоди у взаємодії з державними органами та отримувати допомогу онлайн. Постанова уряду № 1304 закріплює новий формат «бізнес-звернення» через платформу «Пульс» і скорочує встановлений час обробки звернень із 30 до 15 календарних днів, що суттєво підвищує ефективність відповідей держави.
Запуск Пульсу в Миколаївській ОВА – це частина загальнонаціональної ініціативи Міністерства економіки України із цифровізації взаємодії влади та бізнесу. До кінця 2025 року платформа буде впроваджена у всіх обласних військових адміністраціях, створюючи єдину державну систему прийому та обробки бізнес-звернень.
Платформа покликана одночасно допомогти і підприємцям, і Уряду. Підприємці зможуть розповісти про свій досвід і, якщо потрібно, попросити допомогу у вирішенні проблем, які виникають. Уряд зможе побачити об’єктивну картинку якості держпослуг у формі, зручній для аналізу, та засновану на великих даних.
Пульс став частиною Національної платформи «Діалог влади та бізнесу». Запроваджено механізм регулярних зустрічей на рівні регіонів, де порядок денний формується в тому числі на основі звернень бізнесу поданих через платформу Пульс.
Підприємці можуть звертатися через платформу «Пульс» на https://pulse.gov.ua, авторизуватися (через ЕЦП, BankID, Дія.Підпис), залишати відгуки, коментарі й звернення та бути учасниками змін у якості державних сервісів у регіоні.
Всі оцінки, залишені підприємцями, автоматично потраплятимуть у систему Пульс.
Якщо користувач залишив не тільки оцінку, а й повідомлення про перешкоду, система маршрутизує звернення до відповідної ОВА або УКЦ.
Аналітика даних дозволяє виявляти типові проблеми, вимірювати якість послуг у динаміці та формувати пропозиції для покращення.
Функція якості обробки звернень передана до Державної регуляторної служби України (ДРС), яка здійснюватиме контроль за дотриманням термінів і стандартів обробки. ДРС також відповідатиме за моніторинг та публічні звіти з оцінки якості реагування державних органів на звернення через «Пульс».