Первомайський район » Новини
Українська
Головна Новини ОГОЛОШЕННЯ Всеукраїнська програма ментального здоров'я "ТИ ЯК?"

Вадим Продан у програмі «Гаряча Лінія» звітував про реалізацію телевізійного проекту «Діалог з країною»

07/08/2013

6 серпня начальник відділу роботи із зверненням громадян апарату Миколаївської облдержадміністрації Вадим Продан у програмі «Гаряча лінія» на телеканалі «Миколаїв» звітував про роботу зі зверненнями громадян в рамках телевізійного проекту «Діалог з країною» за участю Президента України Віктора Януковича. Як зазначив Вадим Іванович – всього до Президента звернулося 142 жителя Миколаївщини.

У рамках цього проекту були задані гострі та актуальні питання: громадян турбують питання житлово-комунального господарства, соціального захисту, питання аграрних відносин та земельної політики.

Жодне звернення миколаївців не залишилось поза увагою, і вже є результати вирішення цих питань. Наприклад, звернення жителів Первомайська про допомогу щодо проблеми постачання електроенергії до житлового будинку, вже має позитивне рішення. Також жителька Миколаєва неодноразово зверталася з питанням розширення житлової площі – виділенням кімнати в гуртожитку. Цю проблему спільно з виконавчим комітетом Миколаївської міської ради також було вирішено.

Взагалі, кажучи про  роботу зі зверненнями громадян в апараті облдержадміністрації, а саме  у відділі роботи зі зверненнями громадян, Вадим Продан зазначив, що миколаївці активно використовують своє право на звернення: щоденно відділ отримує 10-15 звернень.

Слід зазначити, що тенденція звернень жителів міста до облдержадміністрації протягом останніх 5 років не зменшилась. Із загальної кількості – понад 45% відсотків звертають городяни з тих чи інших проблем. Для миколаївців і зараз найбільш актуальним залишаються питання житлово-комунальної сфери, ремонту доріг, підвищення тарифів, благоустрою, а також соціальні питання – призначення виплат різних видів соціальної допомоги. Досить часто останнім часом городяни звертаються з питання забезпечення житла (понад 15% звернень).

Головою  Миколаївської обласної державної адміністрації Миколою Кругловим прийнято відповідне розпорядження щодо графіків прийому, з якими можна ознайомитись безпосередньо в приймальні відділу роботи зі зверненнями громадян, або на сайті облдержадміністрації.

Що стосується особистих прийомів, то Вадим Продан зазначив, що голова облдержадміністрації здійснює 4 особисті прийоми щомісяця: два з яких відбуваються у Миколаєві, а інші  2 є виїзними на території районів області, про які попередньо інформують мешканців.

Щодо процедури оформлення звернення громадян, Вадим Продан зазначив наступний порядок: громадяни можуть звертатися як в усній, так і в письмовій формах, або телефонувати на гарячу лінію.

Якщо звернення надходить з району, то попередньо слід звертатися до органів районної влади. Окрім цього, громадяни, використовуючи своє право на звернення, можуть звертатися не лише до місцевих та обласних органів влади, а також подавати свої заяви до вищих інстанцій – Адміністрації Президента України,  Кабінету Міністрів України.

Також було зазначено, що звернення громадян розглядаються протягом місяця відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Термін розгляду першочергових звернень становить 7 діб, якщо звернення потребують певних роз’яснень або направлень до відповідних компетентних інстанцій , термін - 5 діб.

Адміністрація Президента України приділяє зверненням громадян значну увагу. Повідомлення про результати розгляду надходять не лише заявнику, а й Адміністрації Президента України, відповідно до того, що заявник є проінформованим. Це є одна з форм роботи, що запроваджена в Адміністрації Президента України.

Вадим Продан зазначив вимоги щодо оформлення звернень: заявник має зазначити кому адресоване звернення, також має вказати свою адресу, соціальний статус, контактний номер телефону, далі має бути чітке роз’яснення змісту питання і відповідно все це має бути завірено підписом заявника, а також необхідно вказати дату подання. Також кожен громадянин може додати додаткові матеріали, що стосуються скарги чи заяви.

 Контактні номера телефонів, за якими громадяни можуть отримати довідку та звернутися з різних питань до відділу роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації:

37-03-30, 37-04-90, 37-02-67, 37-31-47

Відділ працює з 7 до 19 години з понеділка по п’ятницю.

Всі новини →