Головна | Новини | ОГОЛОШЕННЯ | Всеукраїнська програма ментального здоров'я "ТИ ЯК?" |
20/07/2018
У місті Первомайську поряд із відділенням Ощадбанку відтепер працюватиме і термінал самообслуговування для приймання платежів від городян. Про це повідомив заступник голови Миколаївської облдержадміністрації Олександр Кушнір.
Зазначимо, що нещодавно жителі Первомайська висловили занепокоєння щодо роботи місцевого відділення Ощадбанку.
«Обговорили ситуацію, що склалася, і виявили, у відділенні, про яке йде мова, мало місця, тісно і незручно. Водночас, ми дослідили діяльність відділення і виявилося, що більше 90% клієнтів відділення звертаються за послугою сплати комунальних платежів, - пояснив Олександр Кушнір. - Деякі особистості намагаючись «заробити бали» та отримати політичні дивіденди, не розібрались в ситуації і почали вдаватись до різного роду маніпуляцій і підбурювань місцевих жителів. Насправді ж, ситуація зовсім інша».
Заступник голови Миколаївської ОДА повідомив, що за результатами сьогоднішньої зустрічі та з метою урахування потреб людей, учасники наради знайшли спільне рішення – додаткове встановлення платіжного терміналу Ощадбанку неподалік від відділення – буквально у 10 метрах. А поряд із терміналом працівник банку пояснить, як користуватися інтерактивною платіжною системою.
«Впевнений – жителям, які звикли сплачувати за комунальні послуги саме в Ощадбанку, буде так само зручно скористатися терміналом самообслуговування. Він дозволить не штовхатися у чергах і оперативно розраховуватися в нормальних умовах. Щоб полегшити для городян роботу з терміналом – перші три місяці за терміналом буде закріплений працівник банку, який все пояснить, допоможе оплатити рахунки і розкаже, як правильно ним користуватися», - зазначив Олександр Кушнір.
Заступник очільника області закликав жителів Первомайська не піддаватися на провокації, та реагувати на ситуацію, що склалася, в законний спосіб: «Основна мета будь-якої роботи облдержадміністрації, РДА чи банку – це задоволення потреб людей, іншого бути не може. Тому, якщо у вас виникають питання – звертайтесь до голови райдержадміністрації, телефонуйте на гарячу лінію голови Миколаївської ОДА Олексія Савченка. А ми вам допоможемо розібратися і вирішити ситуацію, що склалася», - резюмував Олександр Кушнір.