Первомайський район » Новини
Українська
Головна Новини ОГОЛОШЕННЯ Всеукраїнська програма ментального здоров'я "ТИ ЯК?"

До уваги жителів Первомайського району

08/01/2019

 

З 1 січня 2019 року починається поетапна монетизація субсидій

 

    27 грудня 2018 року Кабінет Міністрів України прийняв постанову № 1176  “Деякі питання надання житлових субсидій населенню у грошовій формі”, якою дав старт монетизації субсидій.

 

Монетизація відбуватиметься у три етапи.

 

І етап:

З 1 січня 2019 року участь у монетизації  субсидій братимуть ті сім’ї, які звернуться за допомогою ВПЕРШЕ в січні. Субсидія від держави надходитиме на їх персональний обліковий запис в ОЩАДБАНКУ. Банк розраховуватиметься за субсидіанта з надавачами комунальних послуг та одразу інформуватиме SMS-повідомленням громадян про те, скільки їм залишилося доплатити за комуналку.

Сім’ям, які беруть участь у монетизації, не потрібно буде щомісяця сплачувати свій обов’язковий платіж окремо за кожен вид послуги. Держава через Ощадбанк сплачуватиме частину комуналки, в межах виділеної субсидії та соціальних норм, а субсидіанти доплачуватимуть другу частину рахунка.

Наприклад, домогосподарству виділена субсидія на газ, воду, електроенергію у загальному розмірі 1 500 гривень. А сума всіх комунальних платежів складає 2 000 гривень. 1 500 субсидійних гривень Ощадбанк перерахує надавачам послуг та поінформує сім’ю субсидіанта про те, що йому залишилося доплатити за комуналку 500 грн.

ІІ етап:

 З 1 травня 2019 року монетизація торкнеться тих, хто отримує субсидію на опалювальний сезон  по 30 квітня 2019 року.

ІІІ етап:

З 1 жовтня 2019 року відбудеться повномасштабна монетизація. Кожен, хто є одержувачем житлової субсидії, отримуватиме за результатами опалювального сезону готівкою все, що було заощаджено.

 

Усім отримувачам  субсидій, крім тих, хто звернувся по субсидію  у 2019 році, ОБОВЯЗКОВО потрібно у травні 2019 року подати Заяву на монетизацію і Декларацію про доходи в управління соціального захисту населення та надати дозвіл на обробку персональних даних. ОБОВЯЗКОВО в заяві потрібно вказувати НОМЕР ТЕЛЕФОНУ, на який АТ “Ощадбанк” буде повідомляти інформацію про рух коштів на особистому рахунку. Без номера телефона заява вважається не поданою.

 

Запитання- відповіді про монетизацію  субсидій:

 

1. Чи потрібно повторно подавати документи, чи потрібно у Ощадбанку самостійно відкривати рахунок, як відбуватиметься оплата комуналки, чому Ощадбанк, чому гроші не роздадуть одразу на руки?

 

Усім отримувачам  субсидій обов’язково потрібно у травні подати Заяву на монетизацію і Декларацію про доходи в управління соціального захисту населення та надати дозвіл на обробку персональних даних. В Ощадбанк йти не потрібно. Уряд максимально автоматизував процес монетизації, щоб основне навантаження лягло на управління соціального захисту населення, державний банк та надавачів комунальних послуг. Тим, хто звернеться за допомогою до травня  2019 року, у травні вже не потрібно поновлювати документи. Ви вже є учасниками монетизації  субсидій.

 

2. Чи потрібно у Ощадбанку самостійно відкривати рахунок?

 

На кожного одержувача субсидій, після опрацювання заяви на монетизацію, буде автоматично відкритий персональний обліковий запис в банку, на якому будуть відображатися житлової субсидії у грошовій формі.

Персональний обліковий запис матиме спеціальний режим використання. Тобто кошти першочергово будуть спрямовуватися на оплату послуг за спожитий газ, тепло, електроенергію й воду.

Ощадбанк щомісяця інформуватиме субсидіантів  SMS-повідомленням про надходження коштів від держави, їх використання та залишок.

Після закінчення опалювального сезону - у червні - суми невикористаних коштів перераховуватимуться на поточні рахунки одержувачів житлової субсидії. Рахунок кожному Ощадбанк відкриє автоматично, без додаткового звернення у банк.

 

3. Як відбуватиметься оплата комуналки?

 

Все відбуватиметься автоматично. Щомісяця надавачі комунальних послуг для Ощадбанку формуватимуть он-лайн платіжку субсидіанта. Банк згідно з наданою інформацією перераховуватиме їм субсидію. Про це, та про те скільки залишається заплатити за комуналку, Ощадбанк одразу інформуватиме субсидіанта SMS-повідомленням.

Для субсидіантів будуть створені персональні кабінети, де можна буде відслідкувати інформацію про розмір нарахованої допомоги, перелік комунальних послуг, які сплачені за рахунок субсидії, залишок коштів. Додаткові консультації можна буде отримати у контакт-центрі Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800.

 

4. Чому Ощадбанк?

 

Ощадбанк є державним уповноваженим банком щодо десятка урядових програм та має понад 15 років досвіду співпраці з підприємствами паливно-енергетичного комплексу. Банк володіє найбільшою мережею відділень - понад 3 200, які присутні в тому числі у сільській місцевості, де найбільша кількість субсидіантів, та має великий досвід щодо виплат соціальної допомоги й пенсій великій кількості клієнтів одночасно. Тому і визначено проводити монетизацію пільг і субсидій саме через цей державний банк.

Жодних комісій від субсидіантів  за обслуговування їх персональних облікових рахунків Ощадбанк не братиме.

 

5. Чому гроші не роздадуть одразу на руки?

 

В Україні субсидію отримує майже половина українських сімей. Якщо одразу роздати такій кількості людей гроші на руки, є ризик гіперінфляції та кризи комунальних неплатежів. Уявімо ситуацію, що 8 млрд. грн. щомісяця замість оплати комуналки попадатимуть на споживчий ринок. Уже через два місяці житлово-комунальне господарство України спіткає колапс, адже надавачі послуг не зможуть розрахуватися з тим же Нафтогазом за куплений газ.

Тому допомога надходитиме на персональний обліковий запис субсидіанта та пільговика в Ощадбанк, а все, що залишиться після оплати комунальних послуг протягом року, за результатами опалювального сезону енергоощадні українці зможуть забрати з банку готівкою.

 

За консультацією Ви можете звернутись до управління соціального захисту населення Первомайської райдержадміністрації (вул.Київська,50, каб.№1; тел.4-22-26) або до соціального працівника за місцем проживання.

Всі новини →