Первомайський район » Новини
Українська
Головна Новини ОГОЛОШЕННЯ Всеукраїнська програма ментального здоров'я "ТИ ЯК?"

«Гаряча лінія» з питань COVID-19: як отримати другу дозу вакцини?

02/07/2021

Усі, хто отримав першу дозу вакцини від COVID-19, гарантовано отримають другу. Це стосується всіх вакцин, які використовуються в Україні. Проте питання стосовно другої дози вакцини нерідко цікавить громадян, які телефонують на «гарячу лінію».

 

Як отримати другу дозу вакцини від COVID-19? Детальніше про це - Національна служба здоров’я України:

 

- для вакцинації другою дозою вас мають запросити по телефону за контактом, який ви залишили після першого щеплення;

- люди, які вакцинувались в центрах масової вакцинації, отримають другу дозу в тих самих центрах;

- якщо на вакцинацію вас записував роботодавець, він організовує і друге щеплення;

- записи про щеплення зберігаються на рівні центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я та з дозволу пацієнта доступні відповідним медичним працівникам.

 

Як діяти у випадках, якщо вас не записали на отримання другої дози вакцини під час першого щеплення або не запрошують телефонним дзвінком для введення другої дози вакцини?

 

Ближче до дати другого щеплення необхідно звернутись:

 

- якщо вас вакцинували в пункті щеплення - до того самого пункту щеплення або ж, у випадку зміни локації, до найближчого. Також можна звернутись до сімейного лікаря;

- якщо вакцинували в центрі масової вакцинації - до того самого центру вакцинації, або у випадку зміни локації, до найближчого;

- якщо вас вакцинували організовано мобільними бригадами - до роботодавця.

 

У випадку зміни місця роботи можна звернутись до колишнього роботодавця та вакцинуватись разом із попереднім колективом. У новому колективі можна отримати друге щеплення лише за умови, що перша доза вакцини у них така ж сама, що і у вас.

 

Що робити, якщо дані в електронну систему охорони здоров’я внесли з помилкою?

 

Потрібно:

- попросити медичного працівника, який буде вводити 2-гу дозу вакцини виправити помилку, яка була допущена у внесенні інформації під час введення 1-ї дози;

- звернутись до сімейного лікаря та виправити помилку в електронній системі.

 

Якщо вам відмовили у щепленні - звертайтесь до контакт-центру МОЗ України 0800 60 20 19.

 

Ситуація з протидії поширенню коронавірусу у Миколаївській області знаходиться на постійному контролі облдержадміністрації та управління охорони здоров’я облдержадміністрації. 

Всі новини →